O nouă escrocherie. Moldovenii primesc mesaje, pretinse a fi de la Poșta Moldovei, în care li se cere să plătească prin transfer bancar pentru „reexpedierea” unui colet care nu ar fi putut fi „livrat”, din cauza lipsei de informații complete despre destinatar. În reacție, Poșta Moldovei informează că întreprinderea nu cere niciodată achitarea online a serviciilor pe care le prestează, transmite sursa.
Recent, moldovenii au început să primească sms-uri, în care se pretinde că ar fi fost expediate de întreprinderea Poșta Moldovei. În mesaje, oamenilor li se comunică faptul că pachetul lor nu poate fi expediat, din cauza informațiilor incomplete despre destinatar și li se cere să acceseze un link pentru a le completa. Ulterior, oamenilor li se cere să transfere bani prin cardul bancar pentru „reexpedierea” pachetului.

O femeia care aproape că a căzut în plasa escrocilor a relatat pe Facebook despre caz.
„Atenție! Și mie mi-a venit acest mesaj… M-am prins și am intrat să văd ce colet am pentru că era totuși de la Poșta Moldovei și mă gândeam că sunt oameni serioși, iar când mi-au cerut bani mi-am dat seama că e curată escrocherie… Am sunat la numărul 1310 dar nimeni nu răspunde. Acum văd mai multe știri cu aceste măgării…”, a scris femeia.



Într-un comentariu sub publicația femeii, purtătoarea de cuvânt a Poștei Moldovei Tatiana Gangan a îndemnat cetățenii să nu aibă încredere în astfel de mesaje. Gangan a precizat că Poșta Moldovei nu trimite așa tip de mesaje clienților săi și nu solicită achitarea serviciilor online.
„Este escrocherie. Nu accesați linkul și nu introduceți datele cardului. Poșta Moldovei nu expediază astfel de mesaje și nu solicită achitarea serviciilor online. Mesajul de înștiințare că trimiterea a ajuns în oficiul de livrare și poate fi ridicată îl primiți de la numărul 2525. Verificați informația pe site-ul oficial posta.md sau contactați serviciul suport clienți al întreprinderii”, a menționat Tatiana Gangan.