Societate

Cea mai mare rețea de magazine din țară susține consumul rațional de energie electrică

În contextul situației critice în sectorul electroenergetic din țară, compania Moldretail Group SRL, care gestioneaza rețelele de magazine LINELLA și FIDESCO renunță temporar la iluminarea logo-urilor de pe fațadele magazinelor cu scopul de a contribui la reducerea consumului de energie electrică.

Astfel, începând cu 24.10.2022, ora 20:00, compania pornește procesul de deconectare a logo-urilor de pe fațadele magazinelor, de pe întreg teritoriul țării, care din punct de vedere tehnic va avea loc treptat, pe parcursul acestei săptămâni, transmite sursa.

Moldretail Group are în gestiune la moment, un total de peste 160 de magazine Linella și Fidesco pe întreg teritoriul țării, fapt ce va permite contribuirea companiei la eficientizarea consumul de energie pe întreg teritoriul țării. În acest context, magazinele Linella și Fidesco își vor continua programul de activitate în regim obișnuit, fără a perturba procesul de lucru.

„Suntem responsabili în a economisi energia în perioada următoare și îndemnăm toți cetățenii să consume rațional resursele energetice”, a declarat director general Moldretail Group SRL, Igor CALCÎI.

Compania Moldretail Group SRL este cunoscută pe piața din Republica Moldova, în mare parte prin rețeaua de magazine Linella, care a dezvoltat o rețea autohtonă de peste 140 de magazine și o echipă de aproximativ 4000 de angajați, fiind cea mai mare în retail-ul alimentar.

Datorită capacității mari de magazine pe care le deține Moldretail Group SRL, deconectarea logo-urilor de pe toate cele peste 160 de magazine de pe întreg teritoriul țării, este un exemplu demn de urmat și de către alți comercializanți.

#Linella #Fidesco #criză_sectorului_electroenergetic #iluminarea_logo-urilor

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button