Societate

Rețeaua lui Șor domină publicitatea online

În perioada 30 aprilie – 28 iulie, oligarhul Ilan Șor și aliații săi politici au derulat o campanie intensă de publicitate online, vizând influențarea opiniei publice și subminarea parcursului european al Republicii Moldova. Conform analizei experților Andrei Rusu și Andrei Curăraru pentru Watchdog.md, au fost identificate 1.505 reclame sponsorizate pe platformele Meta, cu un buget total estimat la 45.000 de euro, conform sursei.

Șor a cheltuit 31.687 de euro pentru 1.326 de reclame, majoritatea gestionate prin postul TV „MD24”, care a funcționat ca un „nod proxy” înainte de eliminarea de pe platformă. Pe lângă Șor, Andrei Năstase și Marian Lupu au derulat campanii mai modeste, cu bugete de aproximativ 10.000 și 3.373 de euro, implicând pagini și partide locale, precum „Republican Inima Moldovei” și „Moldova Mare”.

#Șor #publicitate

Imagine: Ilan Șor, sursa

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button