Termoelectrica recomandă gestionarilor fondului locativ și/sau responsabililor de contor să monitorizeze sistematic și să asigure reglarea la necesitate a temperaturii în blocurile locative, în funcție de necesitățile locatarilor.
Acțiunea este necesară pentru a asigura confortul termic individual pentru fiecare bloc în parte, precum și pentru un nivel sporit de eficiență energetică, inclusiv prin optimizarea consumului de resurse energetice, transmite sursa.
Totodată, în cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, locatarilor li se recomandă să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau, după caz, a angajaților Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică, utilizând următoarele canale:
- Contactele Gestionarilor. Accesați: https://consumator.termoelectrica.md/contacte-gestionari-fondul-locativ/;
- Centrul de apel – 1300 și 022 447 447;
- Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.
Termoelectrica, în condiții de urgență, are obligația de a monitoriza strict graficul de temperaturi, consumul de gaze naturale pentru a asigura confortul consumatorilor conform Regulamentului privind indicatorii de calitate aprobat de ANRE.
Termoelectrica menționează faptul că întreprinderea asigură furnizarea calitativă a energiei termice până la branșamentul clădirii (punctul de conectare), iar sistemul ingineresc de încălzire intrabloc este administrat de locatari, prin intermediul administratorului/gestionarului fondului locativ.
#Termoelectrica #economie_la_căldură #reglarea_temperaturii #energie_termică