EconomieSocietate

Moldovagaz: Consumatorii sunt îndemnați să utilizeze serviciile online

În legătură cu instituirea de către Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică (CNESP) a noilor măsuri privind prevenirea răspândirii COVID-19, începând cu 24 ianuarie, Centrul relații cu consumatorii din Chișinău, situat pe strada Pușkin, 64, va da prioritate serviciilor online.

Astfel, pentru soluționarea subiectelor aferente competențelor furnizorului de gaze naturale, cum ar fi tarifele reglementate, facturarea, efectuarea plăților, perfectarea contractelor etc., toți consumatorii sunt îndemnați să folosească prioritar opțiunile de mai jos, transmite sursa.

Totodată, Centrul relații cu consumatorii, precum și filiala băncii comerciale, situate în edificiu, își vor continua activitatea, însă cu aplicarea măsurilor de protecție sanitară mult mai stricte, fapt care ar putea să provoace crearea cozilor și, respectiv, anumite incomodități pentru vizitatori.

Despre reluarea activității în regim nerestricționat a Centrului relații cu consumatorii se va anunța suplimentar.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button