Noțiunea de bullying ar putea fi introdusă în Codul Educației. O decizie în acest sens a fost luată de membrii Comisiei cultură, educație, cercetare, tineret, sport și mass-media care au aprobat raportul pentru un proiect de lege care prevede reglementarea acestei noțiuni în legislația Republicii Moldova.
Astfel, prin modificările propuse la Codul Educației, fenomenul de bullying va fi reglementat și recunoscut ca formă de violență psihologică, care are drept rezultat crearea unei situații de intimidare.
Totodată, proiectul stipulează că după intrarea în vigoare a modificărilor legislative, autoritățile responsabile vor elabora normele metodologice pentru aplicarea Legii și vor propune practici de prevenire și combatere a acestui fenomen.
Potrivit datelor statistice, în Republica Moldova, 86,8% dintre elevii claselor a VI-a – a XII-a sunt afectați de bullying. Cea mai alarmantă situație este în instituțiile de învățământ din Chișinău, unde fiecare al patrulea elev a fost victimă a acestui fenomen sau a asistat la situații de bullying.