Cifra de afaceri a Combinatului de vinuri Cricova SA s-a majorat în 2022 cu circa 50 milioane de lei, ceea ce înseamnă o creștere de minimum 20%. Despre aceasta vorbește directorul interimar al întreprinderii Sorin Maslo într-un interviu pentru portalul Bani.md.
Conform spuselor sale, 2022 a fost un an greu, iar luna februarie a dat planurile peste cap la toată lumea și a trebuit să se adapteze noilor realități.
„Ne-am mobilizat și, grație efortului întregii echipe, încheiem frumos anul. Deja putem spune că în 2022 cifra de afaceri a întreprinderii s-a majorat cu peste 50 milioane de lei, ceea ce înseamnă o creștere de minimum 20%. Suntem mândri că produsele Cricova au reușit să ajungă pe masa multor oameni din țară și de peste hotare și că spumantele și vinurile noastre sunt prima opțiune în preferințele consumatorilor locali. Fără calitate nu am avea așa rezulta, spune managerul”.
Referitor la exporturi, Sorin Maslo susține că, la moment produsele Cricova se vând în mai mult de 30 țări.
„În acest an a crescut exportul de vinuri și spumante Cricova în România SUA și Kazahstan, state care, de altfel, sunt și cei mai mari consumatori ai produselor noastre. Totodată, am reușit să majorăm exporturile în Cipru, Turcia, Suedia, Marea Britanie. Ne mândrim că reușim să facem concurență altor mari producători de vinuri de talie mondială. De altfel, acest rezultat se datorează și participării active la expoziții și foruri internaționale de specialitate care s-au desfășurat în Germania, Suedia, Azerbaidjan, Marea Britanie, România, Italia, mai spune managerul Cricova”.